مصاحبه آرشیو خبر ها
دی شیلیو : میلان به زمان نیاز دارد؛  به محض ورود به یوونتوس بلافاصله متوجه شدم که چرا آنها شش فصل متوالی موفق به فتح اسکودتو شده اند

دی شیلیو : میلان به زمان نیاز دارد؛ به محض ورود به یوونتوس بلافاصله متوجه شدم که چرا آنها شش فصل متوالی موفق به فتح اسکودتو شده اند

ماتیا دی شیلیو مدافع کناری 25 ساله باشگاه یوونتوس که تابستان امسال از میلان به یووه پیوست، در مصاحبه ای با گاتزتا شرکت کرد.

 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت ماتیا دی شیلیو که در تورین به شرایط بازی برگشته و در دیدار با اسپورتینگ 65 دقیقه بازی کرد راجع به مسائل مختلفی صحبت کرده:

 

نظرتان راجع به میلان چیست باشگاهی که در آن تبدیل به یک بازیکن حرفه ای فوتبال شدید؟

 

روابط ما بسیار خوب است من بی هیچ مشکلی از میلان جدا شدم، آنها در این سال ها تغییرات زیادی کرده است بازیکنان زیادی به این تیم پیوسته اند و بازیکنان زیادی از جمع آن ها جداشده اند وقتی تغییر و تحولات زیاد می شود تیم برای هماهنگی به زمان نیاز دارد، من در نخستین سال حضورم در تیم اصلی میلان کنار بازیکنانی مانند نستا، گتوسو و ابراهیموویچ و امثال این ستاره ها بازی کردم آن زمان تیم شرایط خوبی داشت ولی آن نسل از بازیکنان قدیمی دیگر در میلان نیستند. من میدانم که میلان به زمان احتیاج دارند تا تغییرات انجام شده در این تیم به نتیجه برسد.

 

یوونتوس؟

 

به محض ورود به یووه بلافاصله فهمیدم که چرا یوونتوس برای شش سال متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ شده است. در یوونتوس جوی جدی، حرفه ای و با اهمیت دادن به جزئیات قابل ملاحظه است. من چندین هفته است که به یوونتوس پیوسته ام و بعد از مصدومیت نیز با تیم تمرین کرده ام اما هنوز به 100% آمادگی نرسیده ام، من برای اینکه به فرم ایده آل دست پیدا کنم نیاز دارم تا با ریتم بازی تیم بیشتر هماهنگ شوم.

 

بازی مقابل اسپورتینگ؟

 

در نیمه نخست آنها بهتر از ما بودند و مارا تحت فشار قراردادند، اما در نیمه دوم ما به بازی برگشتیم و عملکرد قابل قبولی را ارائه کردیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. آلگری همیشه از من می خواهد آرام باشم و به انچه که غریزه ام می گوید عمل کنم. من آرام هستم و فکر و ذکر من داشتن عملکردی بهتر برای کمک هرچه بیشتر به تیم است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: